CZĘSTE PYTANIA

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 


  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@okoplast.pl lub telefonicznie: 602743370
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: kontakt@okoplast.pl lub telefonicznie: 602743370
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach itp.

  

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje o złożonym zamówieniu. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą też przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

  

Jakie występują formy dostawy?

  • przesyłka kurierska,
  • paczkomaty InPost,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

  

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki jest różny. 

» szczegółowy cennik dostaw

  

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

  

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Okoplast, ul. Kłapczyka 17a , 44-240 Żory. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

  

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani Użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na życzenie Klienta na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy faktury VAT. 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go już na wskazany adres modyfikacja jest niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 602743370.

  

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu wysłania go przez nas na wskazany przez Ciebie adres. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 602743370.

  

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy przez kuriera lub do paczkomatu InPost, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji odsyłamy do zakładki "REKLAMACJE I ZWROTY", gdzie zostało szczegółowo opisane postępowanie w wybranych przypadkach.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. W przypadku chęci dokonania zwrotu odsyłamy do zakładki "REKLAMACJE I ZWROTY", gdzie zostało szczegółowo opisane postępowanie w wybranych przypadkach.

NEWSLETTER
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl