REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje i gwarancja 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 602 743 370.

Istnieje też możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości paczki albo niezgodności z zamówieniem, gdy paczka nosi znamiona uszkodzenia lub otwarcia, sporządzany jest protokół reklamacyjny, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Zgłoś reklamację pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy sklepu podane w zakładce "KONTAKT". Zaleca się, aby w treści reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację wraz z numerem telefonu oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
2. Maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Najczęściej jednak odpowiadamy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 3 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

W przypadku, gdy na wybrany produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w sklepie. Dołączymy też kartę gwarancyjną do sprzedanego produktu.

W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Prawo do rękojmi przysługuje tylko i wyłącznie konsumentom - klientom indywidualnym.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@okoplast.pl lub telefonicznie: 602 743 370. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 

Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:
1. Poinformuj nas o tym, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz to zrobić mailowo lub telefonicznie. Aktualne dane kontaktowe znajdziesz w zakładce "KONTAKT". W zgłoszeniu podaj: numer zamówienia, datę zakupu, opis produktów, które chcesz zwrócić oraz dane kontaktowe wraz z numerem telefonu.
2. Zapakuj zwracane produkty (będziemy wdzięczni, jeśli dołączysz fabryczne opakowanie) oraz kartę gwarancyjną (dla produktów, które ją posiadają). Dołącz dowód zakupu. Przesyłkę odeślij w ciągu 14 dni od zgłoszenia nam zwrotu. Nie wysyłaj za pobraniem, nie mamy technicznie możliwości odbioru takiej przesyłki.
3. W ciągu maksymalnie 14 dni od Twojego zgłoszenia zwracamy wszystkie poniesione przez Ciebie płatności, wraz z kosztami wysyłki do Ciebie (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, jeśli wybrałeś sposób wysyłki towaru inny niż najtańszy przez nas oferowany). Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki lub dowodu jej odesłania. 

Przesyłkę zwrotną towaru dokonujesz na własny koszt.

Zwrot kosztów nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonałeś płatności. Jeśli chcesz zmienić formę zwrotu pieniędzy, poinformuj nas o tym. Nie poniesiesz z tego powodu żadnych kosztów.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta: „odpowiadasz jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy”.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@okoplast.pl lub telefonicznie: 602 743 370. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot zakupionych produktów.

NEWSLETTER
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl